Dates: 1882/1886. Barcelona-St. Celoni, etc.
Títol: Correspondència de l'Hospital
Contingut: Correspondència de l'administració de l'Hospital de la Santa Creu amb: alcaldia de Barcelona (sol·licitud de l'Hospital per recollir la flor de tarongina i de til·ler, les llimones i altres fruits dels jardins de la Ciutadella); alcaldia de la Torre de Claramunt, brigadier comandant de Marina, govern civil (ingressos de malalts). Inclou un certificat de bateig emès pel vicari de Sant Celoni.
Nivell classificació: Correspondència
Número: 26099
Suport: Paper
Mides: 310/220 x 210/155 mm
Llengües: Castellà
Folis: 7 doc.
Topogràfic: AHSCSP Govern de l'antic Hospital. Vol. III. Inv. 1. Carpeta 20/1.60-66
Localitzacions: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau
Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau
Col·labora! Tornar als resultats Nova cerca