Dates: 1863, desembre. Avià-Barcelona
Títol: Documentació sobre la mort d'un infant expòsit
Contingut: Correspondència de l'administració de l'Hospital de la Santa Creu amb l'Ajuntament d'Avià i la Casa de Maternitat, sobre el cadàver d'un expòsit lliurat per la dida a Avià.
Nivell classificació: Interns: Expòsits
Observacions: L'Hospital reenvia la carta d'Avià a la Casa de Maternitat, ja que no es fa càrrec dels expòsits. El nen duia un objecte: una medalla identificativa de plom.
Número: 25871
Suport: Paper
Mides: 210 x 150 mm
Llengües: Castellà
Coberta: Lligall "Gobierno, año 1863"
Folis: 2 doc.
Topogràfic: AHSCSP Govern de l'antic Hospital. Vol. III. Inv. 1. Carpeta 13/2.22
Localitzacions: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau
Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau
Col·labora! Tornar als resultats Nova cerca