Dates: 1862, març-abril. Barcelona
Títol: Documentació sobre una relació de millores fetes a l'Hospital
Contingut: Documentació sobre una relació de les millores realitzades des de 1858 a l'Hospital de la Santa Creu, sol·licitada per la Junta provincial de Beneficència. Inclou dos esborranys de relació, amb referència als projectes pendents (reglaments general i del manicomi, construcció d'un nou manicomi).
Nivell classificació: Administració
Número: 25822
Suport: Paper
Mides: 305/220 x 215/160 mm
Llengües: Castellà
Coberta: Lligall "Gobierno, año 1862"
Folis: 5 doc.
Topogràfic: AHSCSP Govern de l'antic Hospital. Vol. III. Inv. 1. Carpeta 13/1.13
Localitzacions: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau
Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau
Col·labora! Tornar als resultats Nova cerca