Dates: 1860. Barcelona
Títol: Actes de sessions de l'administració de l'Hospital
Contingut: Actes de sessions de l'administració de l'Hospital de la Santa Creu sobre: autorització del vocal de torn de les sol·licituds de sortida dels dements del manicomi l'Hospital, amb l'informe mèdic; reparacions al sostre de la sala de malalts de l'Hospital de Sant Llàtzer; provisió de material (benes, flassades, matalassos amb feltre); ordre al procurador de plets perquè presenti còpia de la documentació de l'últim plet; reforma de l'administració; certificació sol·licitada pel procurador de l'Hospital a Igualada; creació d'un guarda-roba central per a la roba de llit.
Nivell classificació: Ordinacions i reglaments
Observacions: Falten els doc. 29 i 36 de la carpeta 12.
Número: 25779
Suport: Paper
Mides: 220 x 155 mm
Llengües: Castellà
Coberta: Lligall "Gobierno, 1860"
Folis: 10 doc.
Topogràfic: AHSCSP Govern de l'antic Hospital. Vol. III. Inv. 1. Carpeta 12/30-39
Localitzacions: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau
Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau
Col·labora! Tornar als resultats Nova cerca