Dates: 1857, març-abril. Barcelona
Títol: Documentació sobre sol·licitud d'informació referent a l'Hospital
Contingut: Documentació referent a una sol·licitud de dades sobre l'Hospital de la Santa Creu, feta per la Junta provincial de Beneficència en compliment d'una ordre del governador. Conté: plantilla i tipus de dades que se sol·liciten; correspondència amb la Junta provincial de Beneficència; "estado clasificado" o balanç general i econòmic de l'Hospital corresponent a 1856.
Nivell classificació: Administració
Número: 25703
Suport: Paper
Mides: 220 x 300/160 mm
Llengües: Castellà
Folis: 5 doc.
Topogràfic: AHSCSP Govern de l'antic Hospital. Vol. III. Inv. 1. Carpeta 10/19
Localitzacions: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau
Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau
Col·labora! Tornar als resultats Nova cerca