Dates: 1855, maig-1856, gener. Barcelona
Títol: Documentació sobre pagaments de l'Hospital a la Casa de Maternitat
Contingut: Correspondència de l'administració de l'Hospital de la Santa Creu amb la Junta provincial de Beneficència, el governador civil i la Casa de Maternitat, sobre diversos pagaments que l'Hospital ha de fer a la Maternitat mentre aquesta no rebi una classificació per rendes. Inclou un memorial de l'Hospital a la Junta, que discuteix les quantitats que el pressupost de 1856 assigna a aquest objectiu (Barcelona, 16 d'octubre de 1855).
Nivell classificació: Interns: Expòsits
Número: 25624
Suport: Paper
Mides: 315/220 x 215/160 mm
Llengües: Castellà
Folis: 21 doc.
Topogràfic: AHSCSP Govern de l'antic Hospital. Vol. III. Inv. 1. Carpeta 8/41-44
Localitzacions: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau
Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau
Col·labora! Tornar als resultats Nova cerca