Dates: 1854, gener-1855, gener. Barcelona
Títol: Documentació sobre nomenament d'administradors de l'Hospital
Contingut: Correspondència de l'administració de l'Hospital de la Santa Creu amb la Junta provincial de Beneficència, el governador de la província i Rafael Pla i Carreras, sobre el nomenament d'aquest i de Martí Lérida, administrador de la Casa de Caritat, com a nous administradors de l'Hospital, elegits pel governador segons les atribucions que li atorga l'article 20 del reial decret de 6 de juliol de 1853.
Nivell classificació: Personal
Observacions: El 1853, l'Hospital havia estat declarat establiment públic i provincial.
Número: 25620
Suport: Paper
Mides: 220/205 x 165/150 mm
Llengües: Castellà
Folis: 9 doc.
Topogràfic: AHSCSP Govern de l'antic Hospital. Vol. III. Inv. 1. Carpeta 8/37
Localitzacions: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau
Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau
Col·labora! Tornar als resultats Nova cerca