Dates: 1853, gener-març. Barcelona
Títol: Documentació sobre sol·licitud de dades de l'Hospital
Contingut: Documentació sobre una ordre de tramesa de dades referents a l'Hospital de la Santa Creu, publicada al Boletín Oficial de la Provincia. Conté: correspondència de l'administració de l'Hospital amb l'alcalde corregidor de Barcelona, per la qual es remet un exemplar del Boletín Oficial, 6 (14 de gener de 1853), inclòs.
Nivell classificació: Administració / Impresos
Número: 25609
Suport: Paper
Mides: 310/225 x 200/160 mm
Llengües: Castellà
Folis: 3 doc.
Topogràfic: AHSCSP Govern de l'antic Hospital. Vol. III. Inv. 1. Carpeta 8/26
Localitzacions: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau
Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau
Col·labora! Tornar als resultats Nova cerca