Dates: 1853. Barcelona
Títol: "Nº 12. Datos y noticias reclamados por el ilustre señor alcalde corregidor interino de esta ciudad a la administración del Hospital general de Santa Cruz [...] a fin de contestar diversas preguntas sobre las casas de beneficencia de esta capital, que entre otras se ha servido hacerle el excelentísimo señor gobernador de la provincia"
Contingut: Documentació sobre una sol·licitud del governador provincial a través de l'alcalde de Barcelona, referent a tramesa de dades sobre l'Hospital de la Santa Creu (Barcelona, 27 de setembre de 1853, no inclosa). Conté: esborrany de respostes numerades 51-53; notes estadístiques sobre malalts i expòsits; "Relación de los empleados que tiene el Hospital general de Santa Cruz de Barcelona y sus sueldos".
Nivell classificació: Administració
Número: 25572
Suport: Paper
Mides: 320/230 x 220/205 mm
Llengües: Castellà
Folis: 4 doc.
Topogràfic: AHSCSP Govern de l'antic Hospital. Vol. III. Inv. 1. Carpeta 7/12
Localitzacions: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau
Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau
Col·labora! Tornar als resultats Nova cerca