Dates: 1852. Barcelona
Títol: "Nº 6. Borradores de documentos acompañados al señor alcalde corregidor para los datos que reclamó el excelentísimo señor gobernador de provincia con fecha 8 de octubre de 1852"
Contingut: Documentació sobre una sol·licitud del governador provincial a través de l'alcalde de Barcelona, referent a tramesa de dades sobre fundació, objectius, patronat, rendes i despeses, personal, comptabilitat i propostes de reforma de l'Hospital de la Santa Creu (Barcelona, 8-9 d'octubre de 1852). Conté: carta de l'alcalde comunicant la sol·licitud del governador; esborranys de respostes als punts anteriors; comptes i estadístiques de la comptadoria de l'Hospital corresponents al quinquenni 1847-1851.
Nivell classificació: Administració
Número: 25566
Suport: Paper
Mides: 315/150 x 220/105 mm
Llengües: Castellà
Folis: 16 doc.
Topogràfic: AHSCSP Govern de l'antic Hospital. Vol. III. Inv. 1. Carpeta 7/6
Localitzacions: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau
Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau
Col·labora! Tornar als resultats Nova cerca