Dates: 1847-1850. Barcelona
Títol: Documentació sobre contribució de finques de l'Hospital
Contingut: Documentació sobre reclamació de la contribució territorial de la rectoria de Santa Martra (Marta), avui hospital civil, i altres finques de l'Hospital de la Santa Creu a Barcelona, i d'una relació de finques d'aquest per a la comissió d'Estadística territorial de la província. Conté: còpia d'actes de sessions de l'administració; correspondència amb l'intendent, l'administració de contribucions directes de la província i l'alcaldia constitucional de Barcelona.
Nivell classificació: Patrimoni: Censos i propietats
Número: 25524
Suport: Paper
Mides: 220/150 x 205/160 mm
Llengües: Castellà
Folis: 12 doc.
Topogràfic: AHSCSP Govern de l'antic Hospital. Vol. III. Inv. 1. Carpeta 5/37
Localitzacions: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau
Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau
Col·labora! Tornar als resultats Nova cerca