Dates: 1845, febrer-setembre. Barcelona
Títol: Correspondència de l'Hospital
Contingut: Correspondència de l'administració de l'Hospital de la Santa Creu. Corresponsals: Ajuntament de Barcelona (demolició d'una paret; transport de cadàvers); govern superior polític (conté un informe de la facultat de Medicina contra la gestió de l'Hospital: "Copia de una instancia hecha por la facultad de Ciencias médicas de Barcelona al govierno sobre administración del Hospital general en 24 de mayo de 1845 [...]", amb respostes del capítol i altres); capitania general (transport de cadàvers) i capità general Manuel de la Concha, comte de Cancelada (agraïment per haver finançat el projecte que destina una propietat de l'Hospital extramurs de la ciutat a la cura de dements); Banc barcelonès o Banc de Barcelona (constitució i reglament).
Nivell classificació: Administració
Número: 25488
Suport: Paper
Mides: 310/215 x 210/155 mm
Llengües: Castellà
Folis: 7 doc.
Topogràfic: AHSCSP Govern de l'antic Hospital. Vol. III. Inv. 1. Carpeta 3/68
Localitzacions: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau
Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau
Col·labora! Tornar als resultats Nova cerca