Dates: 1844, gener-agost. Barcelona
Títol: Correspondència de l'Hospital
Contingut: Correspondència de l'administració de l'Hospital de la Santa Creu. Corresponsals: Ajuntament de Barcelona (cessió de local de la Convalescència; sol·licitud d'estat de comptes; nomenament d'administradors; transport de cadàvers; inspecció de l'Hospital); govern superior polític (visita de Maria Cristina de Borbó-Dues Sicílies; abusos comesos pel personal; sol·licitud d'informació sobre l'entrada dels francesos a Barcelona el 1808); Sociedad de Seguros Mutuos de Incendios de Barcelona; Hopistal civil de Mataró (sol·licitud de còpia del privilegi d'abintestat).
Nivell classificació: Administració
Número: 25487
Suport: Paper
Mides: 295/210 x 205/150 mm
Llengües: Castellà
Folis: 13 doc.
Topogràfic: AHSCSP Govern de l'antic Hospital. Vol. III. Inv. 1. Carpeta 3/67
Localitzacions: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau
Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau
Col·labora! Tornar als resultats Nova cerca