Dates: 1843, gener-desembre. Barcelona
Títol: Correspondència de l'Hospital
Contingut: Correspondència de l'administració de l'Hospital de la Santa Creu (esborranys). Corresponsals: Ajuntament constitucional de Barcelona (nomenament d'administradors de l'Hospital; cessió gratuïta de local; trasllat d'una borratxa a la Casa dels Àngels; prohibició de pas de carros pel pati de l'Hospital; exempció de dret d'entrada per a la palla i el gra; sol·licitud de passaport per a l'exprior Bernat Viciana); Junta suprema provincial (exempció de dret de portes per als articles de l'Hospital); Ajuntament i capítol (nomenament d'administradors); capitania general de Catalunya (llicència per entrar sal, carn, arròs i farina per al consum de l'Hospital).
Nivell classificació: Personal / Privilegis
Número: 25486
Suport: Paper
Mides: 300/205 x 210/145 mm
Llengües: Castellà
Folis: 21 doc.
Topogràfic: AHSCSP Govern de l'antic Hospital. Vol. III. Inv. 1. Carpeta 3/66
Localitzacions: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau
Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau
Col·labora! Tornar als resultats Nova cerca