Dates: 1809, octubre-novembre i s. d. Barcelona
Títol: Documentació sobre un dipòsit de la Misericòrdia assignat a l'Hospital
Contingut: Correspondència i rebuts dels administradors de l'Hospital de la Santa Creu sobre el cobrament d'un dipòsit de la Reial Casa de Misericòrdia, consistent en 6.888 ll. 18 s. 10 d. i algunes joies, que han estat assignades per al manteniment dels malalts de l'Hospital pel comandant general Dufresme; algunes joies són reclamades per Isabel Grau, que les havia lliurat en penyora al prior de la Misericòrdia. Inclou els rebuts de les quantitats i les joies lliurades.
Nivell classificació: Altres establiments: Hospital de la Misericòrdia
Observacions: Olim BC AH Capsa 9
Número: 17877
Suport: Paper
Mides: 300/137 x 215/195 mm
Llengües: Castellà
Folis: 4 doc.
Topogràfic: AH 2126
Localitzacions: Biblioteca de Catalunya - Arxiu de l'Hospital
Per consultar el document identifiqueu-vos i demaneu el document
Col·labora! Tornar als resultats Nova cerca