Dates: 1725-1885. Barcelona
Títol: Documentació sobre censals morts de la Casa de Convalescència
Contingut: 1) Correspondència dels administradors de l'Hospital de la Santa Creu i la Casa de Convalescència amb l'intendent general del Principat i amb l'Ajuntament de Barcelona, sobre reclamació de pensions endarrerides de censals morts que la ciutat deu a la Casa (1725-1885). 2) Estats o balanços dels censals que la Convalescència rep de la ciutat (1760-1824); inclou un "Estat de las rendas corrents de la Convalecència" (doc. 8.9; s. XVIII mitjan).
Nivell classificació: Altres establiments: Casa de Convalescència
Observacions: Olim carpeta 2.2.2; 59 (inventari antic).
Número: 24732
Suport: Paper
Mides: 295/160 x 210/155 mm
Llengües: Català / Castellà
Coberta: Teixell carpeta: "Patrimoni. Creació de censos i censals: Ajunt. Calaf [...]"
Folis: 11 doc.
Topogràfic: AHSCSP Casa de Convalescència. Vol. I. Inv. 5. Carpeta 7/8
Localitzacions: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau
Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau
Col·labora! Tornar als resultats Nova cerca