Dates: 1722-1725 c. Barcelona
Títol: Documentació sobre censals de l'Hospital procedents de béns confiscats
Contingut: 1) Ordre de pagament de Josep de Vertamon, jutge dels béns segrestats al Principat, a favor dels administradors de l'Hospital de la Santa Creu per pensions censals dels anys 1716-1721 que es perceben sobre els béns confiscats de Margarida Ramon i el marquès de Vilasor (Barcelona, 15 d'octubre de 1722). 2) Sol·licitud presentada per Francesc Riu, procurador de l'Hospital de la Santa Creu, per cobrar les pensions censals corresponents a 1722 dels mateixos censals. Notes sobre els pagaments, fets el 1723 i el 1725.
Nivell classificació: Patrimoni: Censals i violaris
Observacions: Olim BC AH Capsa 6
Número: 20584
Suport: Paper
Mides: 320 x 215 mm
Llengües: Castellà / Català
Folis: 2 doc.
Topogràfic: AH 1630
Localitzacions: Biblioteca de Catalunya - Arxiu de l'Hospital
Per consultar el document identifiqueu-vos i demaneu el document
Col·labora! Tornar als resultats Nova cerca