Dates: 1842, juliol. Barcelona
Títol: Documentació sobre admissió de malalts a l'Hospital
Contingut: Correspondència de l'administració de l'Hospital de la Santa Creu amb l'Ajuntament constitucional de Barcelona, sobre l'admissió de malalts i malaltes procedents de la Casa de Caritat i Correcció.
Nivell classificació: Interns
Observacions: Doc. 13.1: al dors, minuta de carta del 19 de juliol de 1842, per la qual l'administració notifica a l'Hospital civil d'Igualada la tramesa d'un representant autoritzat que prendrà possessió dels béns del difunt Josep Salat [m. 1832].
Número: 25504
Suport: Paper
Mides: 305/205 x 210/150 mm
Llengües: Castellà
Folis: 2 doc.
Documentació relacionada: 19433
Topogràfic: AHSCSP Govern de l'antic Hospital. Vol. III. Inv. 1. Carpeta 5/13
Localitzacions: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau
Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau
Col·labora! Tornar als resultats Nova cerca