Fechas: 1810, octubre 28-novembre 10. Barcelona
Título: Correspondència de l'Hospital amb l'intendent de Barcelona
Origen: Correspondència de l'administració de l'Hospital de la Santa Creu amb l'intendent de Barcelona sobre l'assignació a l'Hospital d'un dret sobre la farina que entrarà per les portes de la ciutat, aprovat pel governador; la minuta de resposta de l'Hospital conté un informe sobre els problemes d'espai i econòmics de la institució amb l'arribada de soldats malalts.
Nivel de clasificación: Almoines
Número: 4753
Número de Registro: R.239
Formato: Paper
Medidas: 300 x 210 mm
Lenguas: Castellà / Francès
Folios: 2 doc.
Topográfico: AHSCSP Ocupació francesa. Vol. IV. Inv. 4. Carpeta 1/27
Localizaciones: Arxiu de l'Hospital de la Santa Creu i Sant Pau
Per consultar el document adreceu-vos a l'Arxiu Històric de l'Hospital de Sant Pau
¡Colabora! Volver a los resultados Nueva busqueda